Opruimen in coronatijd

Opruimsessies binnen Corona-tijd

Vandaag is de eerste dag na 8 weken dat kinderen weer naar school mogen. YEAHHHH!!! Want, hoezeer ik ook heb genoten van de extra tijd samen thuis, is het ook heel fijn om weer wat meer ruimte te voelen. Ik denk dat je het wel herkent:-).

Alles afgezegd

Als ondernemer was het voor mij een hele rustige periode. Mijn dienstverlening is toch heel persoonlijk en vaak kom je in iemands privé-wereld binnen, met alles wat daarbij hoort. Cliënten troosten die huilen, maar ook een zware doos overnemen van iemand of werken in kleine ruimtes waar je dicht op elkaar zit. Niet de ideale omstandigheden voor een 1,5-meter maatschappij. Dus, heb ik de opruim- en intake-sessies die gepland stonden afgebeld en heb de situatie rustig afgewacht.

Weer van start!

En nu de contactberoepen weer mogen opstarten, ben ik ook rustig aan weer begonnen mijn werk bij cliënten thuis weer op te pakken. Uiteraard gaat dat wel een beetje anders. Zo heb ik handschoenen aan, houden we afstand en moet ik zeker weten dat ik (mijn gezin) en de client (en haar/zijn gezin) fit is. Kortom, een hele andere omgeving om in te werken, maar wel heel fijn om weer aan de slag te kunnen.

Richtlijnen

Onze beroepsvereniging heeft deze factsheets gemaakt, waardoor iedereen weet waar hij/zij aan toe is. En uiteraard volg ik deze richtlijnen graag: Richtlijnen voor klanten om te volgen & Richtlijnen voor Organizers om te volgen

Vanaf 1 juni ga ik officieel weer open en ik heb er zin in!!

Ciao en tot ziens!

Eva

Laat me weten wat je ervan vindt, ik ben benieuwd!

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.